انواع ریش تراش مردانه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

انواع مختلف ریش تراش برقی چیست؟

دو نوع ماشین تراش برقی وجود دارد :

سر فویل: تعدادی تیغه ریز و زاویه دار که به سرعت از پهلو به پهلو حرکت می کنند و تا حدی موها را از سوراخ های یک صفحه فویل بسیار نازک (فلزی) قبل از بریدن می کشند. دستگاه های برش برقی با سر فویل:

  • تراشیدن نزدیک تر با سوزش کمتر (برای پوست های حساس عالی است)
  • تمیز کردن آنها راحت تر از تیغه های دوار است
  • به صورت تکی (برای موهای ریز یا رشد کند ریش) ، دوتایی (برای رشد درشت و پوست حساس) و سرهای فویل سه تایی (برای موهای بلندتر یا ریز گردن و زیر لب) موجود است.
  • برای اصلاح موهای بلند مناسب نیست

تیغه های دوار: تیغه های مدور زیر سر شکاف دار می چرخند. برخی از ریش تراش های گردان دارای سر شناور هستند تا با شکل صورت شما تنظیم شوند تا بتوانید نقاط مشکل را دور بزنید. ریش تراش های برقی با تیغه های دوار:

  • برای موهای بلند بهترین انتخاب هستند
  • یک وسیله نزدیک تیغه داشته باشید که موها را برای اصلاح تمیز بلند می کند
  • در دو سر دوتایی و سه گانه موجود است
  • تمیز کردن ممکن است دشوار باشد

برو برای قدرت

موتورهای تراش برقی به طرق مختلف تغذیه می شوند:

  • اصلی: فقط وقتی به پاورپوینت متصل می شود کار می کند. از آنجا که آنها باید به برق متصل شوند ، این تراشنده های برقی انعطاف پذیری کمتری دارند و نمی توان آنها را در حال حرکت استفاده کرد
  • قابل شارژ اصلی: می توان از آن در صورت اتصال به پاورپوینت و شارژ مجدد یا خالی شدن شارژ باتری استفاده کرد.
  • قابل شارژ: می توان از آن به صورت بی سیم استفاده کرد ، اما هنگام شارژ نمی شود
  • باتری: بیشتر برای اصلاح هنگام مسافرت استفاده می شود ، اما برای استفاده روزمره توصیه نمی شود زیرا باتری ها به سرعت فرسوده می شوند

ویژگی های اضافی مفید

  • سرهای گردان: برای اصلاح راحت تر ، خطوط منحنی صورت و گردن را تنظیم کنید.
  • شانه بلند کننده: موها را قبل از کوتاه کردن ، برای اصلاح بیشتر ، بالا می کشد
  • اصلاح کننده ریش: برش دهنده پشت ریش تراش ، اصلاح کننده های ریش به شما امکان می دهد سبیل ، ریش و ساق پا را حالت دهید.
  • مرطوب کننده: برخی از ریش تراش های برقی هنگام اصلاح ، مرطوب کننده می دهند ، برای کسانی که دارای پوست حساس هستند و برای اصلاح های خشک مناسب است.
  • خود تمیز کردن: ریش تراش برقی هنگام شارژ مجدد در بارانداز خود را تمیز می کند. این یک ویژگی مفید است زیرا موها می توانند باکتری ها را پنهان کنند ، که می توانند لکه ها یا بریدگی ها را آلوده کنند
  • مورد سفر: مخصوصاً اگر مکرر سفر می کنید مفید است
  • ارگونومی: مهم است که ماشین اصلاح برقی شما راحت و آسان برای استفاده باشد-به عنوان مثال دسته های ضد لغزش ، تایمرها و تنظیمات راحتی
  • استفاده از دوش: اگر ترجیح می دهید زیر دوش موهای خود را اصلاح کنید ، مطمئن شوید که دستگاه های برش برقی شما کاملا ضد آب هستند و فقط قابل شستشو نیستند.

هو W برای تمیز کردن الکتریک شیور

  • خشک شویی : برخی از ماشین های تراش برقی را نمی توان با آب تمیز کرد ، اما برای از بین بردن موها یک برس مخصوص به همراه داشته باشید
  • تمیز کردن مرطوب : برخی از دستگاه های برش برقی می توانند زیر شیر آب تمیز شوند تا تمیز نگه داشتن آنها آسان باشد

انتخاب ریش تراش برقی مناسب برای شما

هنگام خرید ریش تراش برقی ، مهم است که یکی را بر اساس نوع موهای صورت یا حساسیت پوست خود انتخاب کنید.

نحوه خرید بهترین ریش تراش و تیغ مردانه

موهای زائد برقی یا دستی؟ یک اپراتور صاف پیدا کنید.

 
 

نبرد دیرینه برای تسلط بر کابینت اصلاح همچنان ادامه دارد ، با تراشنده های برقی در مقابل تیغ ها که هر دو اردو را در حالت کف قرار می دهند. شاید فکر می کنید وقت آن رسیده است که تیغ را ببرید و به برق بپردازید ، اما مطمئن نیستید که طرف دیگر حصار هموارتر است؟ ما مزایا و معایب هر نوع را توضیح می دهیم و به دنبال چه چیزی هستیم.

راهنمای خرید vp

با عضویت CHOICE هوشمندتر خرید کنید

  • بهترین مارک ها را پیدا کنید
  • از بازیگران ضعیف اجتناب کنید
  • هنگامی که همه چیز اشتباه پیش می رود از کمک بگیرید

یک مرد به طور متوسط ​​پنج ماه از عمر خود را برای اصلاح می گذراند و با این مدت زمان زیادی که در جلوی آینه سپری می شود ، جای تعجب نیست که شما بخواهید ریش تراش شما راحت ، آسان برای استفاده باشد و ریش شما را سریع رام کند. و بدون مو بودن ارزان نیست. ریش تراش های برقی می توانند بیش از 500 دلار قیمت داشته باشند. ممکن است یکبار مصرف یک گزینه ارزان به نظر برسد ، اما مطمئناً وقتی از آنها هر روز استفاده می کنید ، جمع می شوند.

هر سیستم مزایا و معایب خود را دارد و بیشتر اوقات به ترجیح شخصی بستگی دارد. اما با راحتی و هزینه در خطر ، ادامه مطلب را مطالعه کنید تا بدانید کدام روش برای شما مناسب است.

برقی یا تیغ؟

تفاوت های اصلی بین روش های اصلاح به راحتی و قیمت برمی گردد.

ریش تراش های برقی راحت و بدون آشفتگی هستند. آنها می توانند دارای طیف وسیعی از ویژگی ها مانند چندین سر اصلاح ، سر خنک کننده ، لرزش صوتی و سنسورهای اصلاح باشند که تفاوت در چگالی ریش را تعیین می کند و قدرت را بر این اساس تنظیم می کند. ریش تراش خوب کمتر از تیغ باعث ترک خوردگی و تراشیدن تیغ ​​می شود. اما هزینه اولیه می تواند گران باشد ، به خصوص اگر متوجه شدید که از ریش تراش برقی خوشتان نمی آید. احتمالاً فقط باید هر 6 تا 12 ماه یکبار سر را تعویض کنید ، اما این می تواند برای مدل های گران قیمت حدود 50 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد.

ریش تراش ها ارزان تر هستند ، اغلب تراشیده تر می شوند و نیازی به شارژ مجدد نیست. اما استفاده از آنها راحت تر است و احتمال اینکه پوست را بریده یا برش دهند بیشتر است. شما همچنین در تیغه های یک مارک تجاری قفل شده اید - وقتی خرید می کنید مشکل است و نمی توانید به یاد داشته باشید که Fusion ، Mach ، Hydro یا Quattro دارید یا فقط با اسباب بازی های Transformer اشتباه گرفته اید.

در هر صورت ، راحتی یک چیز شخصی است. برخی از مردان تراشنده برقی راحت تر و برخی دیگر تیغ می دانند. اغلب به آنچه شما (و پوست شما) به آن عادت دارید بر می گردد. هر چه تصمیم می گیرید ، باید به پوست خود زمان بدهید تا با تغییرات سازگار شود.

ریش تراش برقی: به دنبال چه چیزی باشید

تولید کنندگان ماشین اصلاح برقی مانند رقبای دستی خود همیشه به دنبال افزودن ویژگی های جدید به مدل های خود هستند. سر اصلاح چند محوری ، سر خنک کننده برای تسکین پوست ، ارتعاش صوتی برای کمک به بلند شدن و گرفتن موهای بیشتر ، و سطوح متغیر شدت اصلاح از جمله ویژگی هایی است که می توانید پیدا کنید.

روتاری یا فویل؟

ریش تراش های دوار از دو یا سه سر گردان برای بلند و کوتاه کردن مو استفاده می کنند. تراشنده های فویلی از تیغه های نوسانی در زیر یک فویل سوراخ شده برای برش مو استفاده می کنند. گفته می شود که هر نوع مو موها را در جهت خاصی تربیت می کند ، بنابراین اگر از فویل به دوار یا برعکس تغییر می دهید ، حداقل یک ماه به صورت خود فرصت دهید تا خود را تنظیم کند - به طور مشابه هنگام تغییر از تیغ دستی به ریش تراش برقی.

گزینه های قدرت

  • ریش تراش های بی سیم تا کنون محبوب ترین نوع هستند. استفاده از آنها راحت است و اغلب می توان از آنها برای شارژ مجدد استفاده کرد.
  • ریش تراش های اصلی فقط زمانی کار می کنند که به پاور پوینت متصل شده باشند و انعطاف پذیری آنها را کاهش می دهد و البته استفاده از آنها در حمام نیز نامطمئن است. این روزها هنوز چنین مدلهای زیادی در بازار وجود ندارد.
  • ریش تراش های باتری (از باتری های قابل تعویض مانند AAs استفاده می کنند) در صورتی که در مناطقی که پریز برق به سختی پیدا می شود ، سفر کنید.

مدلهای بی سیم راحت تر از آن هستند که ریش تراش خود را به پاور پوینت متصل کنید. برخی از مدل ها از باتری قابل شارژ نیکل متال هیدرید (NiMH) استفاده می کنند که خوب است اما باتری های لیتیوم-یونی (لیتیوم) رایج تر شده و ممکن است بیشتر عمر کنند. یک نشانگر که به شما می گوید چقدر باتری باقی مانده است مفید است ، یا حداقل یک چراغ هشدار در هنگام خالی شدن باتری است. اما در صورت خالی ماندن باتری ، اکثر مدل های جدید تنها پس از چند دقیقه شارژ مجدد از قدرت کافی برای حداقل یکبار اصلاح برخوردار خواهند بود.

گزینه های مرطوب و خشک

به شما این امکان را می دهد که با یا بدون آب اصلاح کنید. از مدلهای بی سیم ضد آب (اغلب مرطوب و خشک نامیده می شود) می توانید در حمام استفاده کنید. آنها همچنین می توانند برای اصلاح با آب یا مومیایی ، روغن یا کف برای تسکین سوزش استفاده شوند.

ویژگی های تمیز کردن

همه ریش تراش ها تا حدی به نظافت دستی نیاز دارند و تمیز کردن زیر آب در بیشتر موارد کافی است. اگر فکر نمی کنید که به ریش تراش مرطوب و خشک احتیاج دارید ، حداقل مطمئن شوید که می توانید ریش تراش را زیر شیر آب جاری تمیز کنید. برخی از آنها با برس برای برداشتن موهای خود می آیند و سپس تراشنده هایی با یک پایه تمیز کننده همراه هستند که در آن ماشین اصلاح هنگام شارژ شدن خود را تمیز می کند. سایر مدلهایی که دیده ایم دارای ویژگی تمیز کردن ارتعاش صوتی هستند.

سرهای چرخشی

برای کمک به اصلاح ، انحناهای صورت و گردن خود را تنظیم کنید.

موبر

اگر دوست دارید سبیل ، ریش یا ساق پا را حالت دهید ، این ویژگی ضروری است. یک ماشین اصلاح می تواند به ریش تراش متصل شود یا روی سر جداگانه قرار گیرد.

نشانگر کم بودن باتری

این یک نشانه بصری مفید است که زمان شارژ مجدد باتری فرا رسیده است.

قفل شیب سر

سر ریش تراش را در موقعیت خود قفل می کند (یا یک موقعیت یا چند موقعیت). این می تواند به خصوص در صورت تراشیدن مناطقی که دسترسی به آنها سخت است اصلاح شود.

تیغ: به دنبال چه چیزی باشید

تیغ هایی با دسته های قابل استفاده مجدد و تیغه های قابل تعویض را سیستم اصلاح می نامند. بیشتر آنها دارای سه ، چهار یا پنج تیغه هستند و برخی دیگر دارای تیغه اصلاح کننده در پشت کارتریج تیغه هستند.

تیغ های یکبار مصرف در چند بسته به فروش می رسند و نسبت به سیستم اصلاح بسیار ارزان تر هستند. وسایل دور ریختنی از نسخه های ارزان و تند و زننده ای که ممکن است شما را مجبور به استفاده از سمعک ها کند ، گرفته تا مدل هایی با تیغه های متعدد که تراش با کیفیت مشابه را ارائه می دهند تا آن چیزی که از سیستم اصلاح تیغ انتظار دارید.

در اینجا چند ویژگی دیگر وجود دارد که باید در ریش تراش خود به دنبال آنها باشید:

چند تیغه = نتایج بهتر

تیغ های دارای سه تیغه یا بیشتر به احتمال زیاد تراش راحت تر و راحت تری را نسبت به تیغ هایی که تنها یک یا دو تیغه دارند به شما می دهد. تیغه های بیشتر به تیغ بهترین فرصت را می دهد تا از نزدیک تراشیده و تا آنجا که ممکن است موهای خود را کوتاه کند.

مجهز به تیغ های دستی

تیغ های باتری با تیغه های نوسانی چشمگیر به نظر می رسند ، اما ما متوجه نشده ایم که آنها بهتر از تیغ های دستی معمولی کار می کنند.

نوارهای روان کننده

نوارهای روان کننده بعد از تراشیدن تیغه ، پوست را آرام می کنند. برخی از ریش تراش های یکبار مصرف با نوار روغن کاری می توانند به اندازه سیستم تراش کارتریج تراش خوبی داشته باشند اما مطمئن شوید که دارای تیغه های متعدد و سر اصلاح گردان/گردان هستند.

تیغه های تریمر

در صورت نیاز به کوتاه کردن ساقه ساق یا ریش ، تیغه های موبر مفید هستند. محافظ های زیر تیغه نیز به صاف شدن پوست قبل از بریدن تیغه ها کمک می کند.

هزینه

قیمت ریش تراش های برقی از حدود 50 دلار برای مدل اصلی و تا 600 دلار برای مدل برتر است. در آزمایشات ما ، ما به طور کلی متوجه شدیم که اصلاح خوب ارزان نیست.

یک بسته تیغ یکبار مصرف می تواند کمتر از یک دلار برای هر تیغ هزینه داشته باشد ، اما اگر می خواهید یک اصلاح نزدیک و راحت داشته باشید ، از ارزان ترین مواد یکبار مصرف خودداری کنید.

  • موهای نازک و کمیاب: اگر پوست حساس و ریش نسبتاً سبک ندارید ، یک تراشنده فویل ممکن است مناسب باشد
  • موهای متوسط: اگر هنگام استفاده از ریش تراش برقی دچار سوزش پوست می شوید ، ماشین اصلاح دو فویل مناسب تر است
  • موهای زبر: ریش تراش برقی با روکش فویل سه تایی برای طیف وسیعی از انواع ریش - از جمله ته ریش بلند - مناسب است و همچنین برای پوست های حساس ایده آل است.
 




:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 9 مرداد 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی